Porsche 963
Debut LMDh přináší čtyři nové tovární prototypy do IMSA a Le Mans, v čele s Porsche 963. Nejúspěšnější výrobce v historii 24 hodin Le Mans se vrací s přeplňovaným hybridem V-8, umístěným uprostřed stylový nový prototyp. Porsche spolupracuje s Penske Racing na provozování továrních programů vozu jak v IMSA, tak v mistrovství světa endurance, ale automobilka bude vozy poskytovat i zákazníkům.
Cadillac V-LMDh
Pokrok Cadillacu z DPi na LMDh přichází v podobě V-LMDh, prototypu navrženého pro boj v Daytoně i Le Mans. Nové auto má stále atmosférický V-8, ale nový motor nesouvisí s tím, co běžel v DPi. Je to však nejlépe znějící auto skupiny .
BMW M Hybrid V8
I když může mít BMW M Hybrid V8 jméno bez nápaditosti, nezapomenutelný design jej odlišuje od zbytku pole LMDh. Motor odvozený od DTM dodává vozu jedinečný příběh, zatímco ledvinové mřížky chladiče, které se v noci rozsvěcují, přispívají k již tak nadpozemskému designu. BMW bude tuto sezónu závodit s vozem v IMSA GTP s Rahalem Lettermanem Laniganem a příští rok přidá program WEC s WRT.
Acura ARX-06
Tři ze čtyř nových prototypů LMDh pro rok 2023 mají V-8. Acura stojí samostatně s novým modelem V-6 pro rok 2023, který sedí v prototypu ARX-06, který vypadá jako mnohem extrémnější verze jejich odcházejícího ARX-06. Vůz je prozatím naplánován pouze na závody v IMSA a neplánuje se závodit na 24 hodin Le Mans.
Ferrari 499P
I když je postaven podle pravidel LMH, první nový tovární prototyp Ferrari za půl století bude závodit přímo proti nejnovějšímu Porsche a Cadillac v Le Mans. 499P a jeho 3,0litrový V-6 budou závodit pouze v roce 2023 FIA World Endurance Championship, ačkoli Ferrari by nakonec mohlo v budoucnu závodit s 499P v IMSA.
Porsche 911 GT3 R generace 992
Zatímco model 963 může zaujmout všechny titulky, Porsche příští rok také debutuje s novým vozem GT3. Nejnovější 911 GT3 R je postaven se zaměřením na ovladatelnost , což je hlavní síla v profesionálních závodních třídách GT3, které často zahrnují.
Ferrari 296 GT3
Ferrari v této sezóně také debutuje se dvěma novými vozy a přidává do světa závodů GT 296 GT3. Nahrazuje 488 GT3, který závodí od roku 2016, navzdory tomu, že silniční vůz, na kterém je založen, bude v roce 2019 ukončen.
Australské Supercars „Gen3“ Chevrolet Camaro
Bývalá série V8 Supercars, nyní jednoduše známá jako Supercars Championship, představuje v příští sezóně novou generaci vozu. Zánik Holden znamená, že nově příchozí GM budou nyní provozovat Chevrolety, konkrétně Camaros.
Australské Supercars „Gen3“ Ford Mustang
Zatímco Camaro je pro Supercars novinkou, Mustang už pár let závodí místo Fordu Falcon. Další Mustang je založen na nejnovější generaci vozu , doplněný o masivní, agresivní mřížku chladiče.