Aptera Motors vyrábí elektromobil s dojezdem 1 000 mil a to vše změní. Je to jedno z nejunikátnějších vozidel, jaké kdy uvidíte, a jeho účinnost vyrazí z vody každý druhý elektromobil. Elektromobil s dojezdem 1 000 mil je dnes neslýchaný, protože průměr je někde mezi 200 až 300 mil, s vyššími EV s dojezdem kolem 400 mil. Jak je Aptera schopna vyrobit EV s tak velkým dojezdem?

EV s neuvěřitelným dojezdem

Odpověď je docela jednoduchá. Vytvořili lehký elektromobil, který má 3 kola, což snižuje tření o zem. Také udělali hmotnost EV asi 50% průměrného váženého EV. Přidali také solární panely, které mají být zabudovány do EV, což dále zvyšuje dojezd.

Tyto inovace umožňují společnosti Aptera prodávat elektromobil s dojezdem 1 000 mil. Myslím, že mnoho lidí si jeden z nich objedná, aby viděli, jak se jim daří. Sandy Munro vidí, že se Apteře daří velmi dobře a že do roku 2028 bude 50 % elektromobilů a 50 % aut na plyn.

Cena a budoucnost EV

Když se podíváte na nákup Aptera EV, musíte si uvědomit jeho cenu. Nejnižší model se bude prodávat za 25 900 dolarů. To je s dojezdem 250 mil. Jedná se o velmi malý a jednoduchý EV.

Model řady 400 má základní cenu 29 800 $. Dojezd Aptera na 600 mil má dojezd 34 600 $ a verze na 1 000 mil stojí 44 900 $. Mladý člověk, který má domácí nabíjení, si bude moci dovolit 25 900 $ EV.

Můžete také přidat solární panely na střechu, palubní desku, kapotu a zadní poklop za 900 dolarů. Zdarma jsou solární panely na střeše a palubní desce. Tyto solární panely pomohou udržet auto nabité za jízdy nebo při parkování venku.

Na autě jsou 3 kola a jedna věc, která by mě zajímala, je, jak to zvládne předměty a kameny na silnici, stejně jako díry v hrncích. Způsobí to problém s vozidlem, protože má 3 kola?

Design pro Aptera je kopulovitý. S verzí 1 000 dojezdu s největší pravděpodobností nebudete muset nikdy nabíjet, zvláště pokud žijete ve slunné oblasti.

Přesto je Aptera nová společnost a s největší pravděpodobností budou procházet stejnými rostoucími bolestmi, kterými prochází jakákoli nová společnost. Dosáhnout objemové výroby je skutečně obtížná věc.

Budu tuto společnost sledovat a psát o ní více, jakmile se objeví více. Přeju jim úspěch. Pořídili byste si vozidlo Aptera?

Další informace naleznete v tomto videu od společnosti Aptera Motors:

Jeremy Johnson je investorem a podporovatelem Tesly. Poprvé investoval do Tesly v roce 2017 po letech sledování Elona Muska a obdivování jeho pracovní morálky a inteligence. Od té doby se z něj stal Tesla býk, který pokrývá cokoliv o Tesle, co najde, a zároveň fušuje do jiných společností vyrábějících elektrická vozidla.