Tato stavba je na hony vzdálená příkladu odlitku, který můžete mít na poličce. Jeden vypadá jako starý pickup od Toyoty. Druhý vypadá jako hranatý Compact Cruiser. Čekáme, až nám Toyota poskytne více informací o nadcházející Tacomě 2024 – a její potenciální verzi EV. To zatím nemáme, kromě nepotvrzené zprávy dostane Taco hnací ústrojí Hybrid Max od Toyoty . Toyota však právě odhalila několik dalších skvělých prototypů EV nákladních vozidel.

Oba mají čím zaujmout

Jeden z nich se nazývá koncept Hilux Revo BEV. Vypadá jako EV verze Hilux s podvozkem karoserie na rámu. A jak si kolegové nadšenci všimnou, vypadá také hodně jako staré (a legendární) jednokabinové pracovní vozíky Toyota ze 70. a 80. let.

https://youtu.be/gB-SpVHR7Zc

Druhým je pickup IMV-0, který Toyota popisuje jako přizpůsobitelný víceúčelový nákladní vůz. IMV-0 se podobá konceptu Compact Cruiser EV od Toyoty a může být specializovanou platformou EV pro pickup.

Toyota poskytuje jen málo podrobností o pickupech, takže není jasné, jak daleko byl kterýkoli kamion vyvinut za hranice výroby makety. S relativní jistotou můžeme říci, že není šance, že by se ani jedno nákladní auto dostalo do Ameriky.

Akce Toyota oslavila výročí výroby a vývoje jejích vozidel v Thajsku, což je silný indikátor trhu, pro který budou tato vozidla určena. A americká kuřecí daň a nový systém daňových úlev na elektromobily v rámci IRA budou spolupracovat, aby zabránily Toyotě zaplavit trh levnými pickupy.

Není jasné, co se děje s plány Toyoty na elektromobily. Značka vydala řadu konceptů EV přibližně před rokem a pak nedávné zprávy přiměly Toyota změnit směr a některé z těchto projektů rušit . Vsadili bychom se, že případný elektrický pickup Toyota pro Ameriku bude vypadat spíše jako koncept Pickup EV. A pokud pro Ameriku existuje malý trh nákladních vozidel, mohl by být naplněn unibody pickupem, který konkuruje Mavericku .